والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا| کمپدلی: روز به روز پیشرفت کردیم/ بازیکنان باتجربه باعث رشد جوان‌ها شدند

10:50 - 07 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۰۵۷۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پیروزی کشورمان در آخرین دیدار رده‌بندی جام کنفدراسیون آسیا گفت: در این مسابقات روز به روز یک گام به سمت رشد و پیشرفت برداشتیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، الساندرا کمپدلی بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل استرالیا در دیدار رده‌بندی جام کنفدراسیون زنان آسیا اظهار کرد: برای شاگردانم بسیار خوشحالم که توانستند مسابقات را با برد مقابل تیم قدرتمندی مثل استرالیا به اتمام برسانند.

وی افزود: استرالیایی‌ها از نظر بدنی و تکنیکی بسیار قوی بودند اما والیبالیست‌های ایران عملکرد خوبی در برابر آن‌ها از خود نشان دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: از مسئولان فدراسیون که شرایط حضورمان در دیدارهای تدارکاتی برون مرزی را فراهم کردند تشکر می‌کنم ما برای رشد نیاز به مسابقات دوستانه بیشتری داریم.

کمپدلی با اشاره به تاثیر دیدارهای دوستانه خاطرنشان کرد: این دیدارها باعث شد تا امروز برابر استرالیا که سبک اجرای تاکتیک‌های‌شان اروپایی و نزدیک به ماست عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذاریم. فکر می‌کنم در این مسابقات روز به روز یک گام به سمت رشد و پیشرفت برداشتیم. ملی‌پوشان امروز نشان دادند که تیمی آماده برای جنگیدن هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در خاتمه یادآور شد: از اعضای کادرم تشکر ویژه دارم، آن‌ها در همه مراحل کنارم بودند و همیشه من را پشتیبانی کردند. بازیکنان بزرگسال که سال‌هاست در تیم ملی هستند هم به جوانان کمک کردند و باعث رشد آن‌ها شدند.

تیم ملی والیبال زنان ایران پس از شکست سه بر صفر استرالیایی‌ها در آخرین دیدار جام کنفدراسیون زنان آسیا جایگاه هفتم را به دست آورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال کمپدلی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *